خيانت رفسنجاني

((بسم الله الرحمان الرحيمwww.group313.blogfa.com ))، به وبسايت گروه آل ياسين خوش آمديد، اين گروه با فعاليت در حوزه هاي مذهبي و روشنفكري...ميپردازد،و.http://group313.blogfa.com

خيانت رفسنجاني

۲۶۸ بازديد

 

- ساعت ۱۱:٤٠ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/۱۱/٢٢
 

 

تهيه شده در بخش سياسي گروه   http://group313.blogfa.com

 

بسم‌الله الرحمن الرحيم


ملت عظيم‌الشان و شگفتي‌آفرين ايران
خسته مباد گامهاي استوارتان؛ سربلند باد پرچم همت و آزادگيتان. درود خدا بر عزم راسخ و بصيرت بي‌همتايتان، كه هميشه درلحظه‌ي نياز، صحنه‌ي رويارويي با بددلان و بدخواهان را عرصه‌ي پيروزي حق ميسازد و نمايشگاهي از عزت و عظمت مي‌آرايد.
و سپاس از ژرفاي دل و جان، آفريننده‌ هستي را كه دست قدرت خود را در عزم و ايمان و بصيرت شما نمايان ساخت و در سي و يكمين سالروز تولد جمهوري اسلامي، نيرومندي و سرزندگي اين نظام را كه بر ايمان و اعتماد به نفس ملتي كهن تكيه زده است، بيش از هميشه به رخ دشمنان كشيد.
آيا سي و يك سال آزمون و خطاي چند دولت متكبّر و زورگو كافي نيست كه آنان را از خواب غفلت بيدار كند و بيهودگي تلاش براي سيطره بر ايران اسلامي را به آنان تفهيم نمايد؟
آيا حضور دهها ميليون انسان بصير و پرانگيزه در جشن سي و يكسالگي انقلاب كافي نيست كه معاندان و فريب‌خوردگان داخلي را كه گاه رياكارانه دم از "مردم " مي‌نند، به خود آورد و راه و خواست مردم را كه همان صراط مستقيم اسلام ناب محمدي صلي‌الله عليه و آله و راه امام بزرگوار است،‌ به آنان نشان دهد؟
دوستان و دشمنان ملت ايران بدانند كه اين ملت راه خود را شناخته و تصميم خود را گرفته است و براي رسيدن به قله پيشرفت و سعادت با تكيه بر خدا و اعتماد به قدرتي كه خداوند به او بخشيده است هر مانعي را از سر راه بر خواهد داشت.
كمك و توفيق الهي يار اين ملت و دعاي حضرت بقية‌الله ارواحنا فداه پشتيبان آنان باد.
سيد علي خامنه‌اي

 - ساعت ٥:٢٧ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/۱٠/۱۳
 
كاوه اشتهاردي ، مديرمسوول روزنامه ايران امروز در دادگاه دفاعيه خود را در برابر شكايت مهدي هاشمي رفسنجاني اعلام كرد.
به گزارش دولت يار، متن كامل دفاعيه كاوه اشتهاردي از شكايت مهدي هاشمي رفسنجاني به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

رياست محترم دادگاه و اعضاي محترم هيأت منصفه

با عرض سلام و احترام

افتخار از شكايت مهدي هاشمي يكي از نمادهاي فتنه براي افشاي مفاسد وي

از اينكه امروز در جايگاه متهم در برابر شكايت آقاي مهدي هاشمي قرار دارم از دو جهت خوشحالم. اول اينكه افتخار مي كنم عوامل و سران فتنه 88 را آنچنان رسوا كرده ايم كه دست به شكايت زده اند. دوم اينكه دادگاه را محمل و جايگاهي براي شفاف سازي و افشاي مفاسد اقتصادي و جرايم امنيتي يكي از نمادهاي اصلي فتنه 88 يعني آقاي مهدي هاشمي مي دانم.
روزنامه ايران در ايام فتنه 88 ، هزاران خبر، گزارش، تحليل و گفتگو در افشاي ماهيت فتنه و عوامل اصلي آن مانند آقاي مهدي هاشمي منتشر كرد، كه به اين نوشته ها افتخار مي كنيم و البته افشاي عملكرد سران فتنه و تبيين ماهيت آن را وظيفه خود مي دانيم و ان شاء الله از اين به بعد نيز با تواني بيشتر، اين مسير را پي خواهيم گرفت و از سرزنش بدخواهان نمي هراسيم كه "اذلة علي المؤمنين اعزة علي الكافرين يجاهدون في سبيل الله و لايخافون لومة لائم "

مبارزه با مفاسد اقتصادي را با پرونده مهدي هاشمي آغاز كنيد

رياست محترم دادگاه و اعضاي محترم هيأت منصفه
بازپرس محترم شعبه دوم دادسراي كاركنان دولت پس از رسيدگي به اين پرونده قرار منع تعقيب اينجانب را در مورخ 08/09/1388 صادر كرد كه اين قرار به تاييد معاون محترم دادستان نيز رسيده و ابلاغ گرديد. با اين حال در پي اعتراض وكيل محترم شاكي، دادرس محترم شعبه 1083 دادگاه عمومي تهران 2 ماه بعد در تاريخ 07/11/1388 با اين عنوان كه روزنامه ايران بدون تحقيق و بررسي و عموماً باهدف تخريب خانواده آقاي هاشمي رفسنجاني مبادرت به انتشار خبر كرده است، قرار جلب به محاكمه و دادرسي اينجانب را صادر كرد.
در اين مجال ضرورت دارد اينجانب در مقام دفاع از خود توضيحاتي را خدمت دادگاه محترم و اعضاي محترم هيات منصفه معروض دارم.
خبري كه مورد شكايت مهدي هاشمي قرار گرفته است، بيانيه 220 تشكل دانشجويي است كه با تيتر " مبارزه با مفاسد اقتصادي را با پرونده مهدي هاشمي آغاز كنيد " منتشر شده است. اين خبر در چندين خبرگزاري و سايت خبري معتبر از جمله خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا)، خبرگزاري فارس، شبكه خبر دانشجو، خبرگزاري ايسناو..... منتشر شده است و اتحاديه هاي مهم دانشجويي مانند بسيج دانشجويي، جامعه اسلامي دانشجويان، انجمن هاي اسلامي مستقل و ... نيز به صراحت در بيانيه ها و تجمع هايشان محتواي اين نامه را تاييد كرده اند.
از جمله در تاريخ 28 خرداد 1388 چهار اتحاديه بزرگ دانشجويي ( بسيج دانشجويي، اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در بيانيه اي خواستار بازداشت مهدي و فائزه هاشمي شده و اعلام تجمع در مقابل دادستاني تهران كردند.

شاكي ما متواري و در انگليس ساكن است

رياست محترم دادگاه و اعضاي محترم هيأت منصفه
به خوبي مي دانيد درحالي در جايگاه متهم قرار داريم كه حكم جلب شاكي ما صادر شده، از ايران متواري و در كشور استعمار پير، انگليس، ساكن شده است. مسئولين ارشد قضايي و امنيتي مي گويند كه بلافاصله او را پس از ورود به كشور بازداشت خواهند كرد. گفتني است وكيل شاكي براي امضاي وكالت نامه اش و رفع نقص پرونده حاضر، به دبي سفر كرده است و جالب اين جاست كه وكيل شاكي نيز، خود وضعيتي مشخص دارد و به اتهام جرايم ضد امنيتي ممنوع الخروج است.

 

يا حق

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.