هاشمي رفسنجاني و فتنه انگيزي

((بسم الله الرحمان الرحيمwww.group313.blogfa.com ))، به وبسايت گروه آل ياسين خوش آمديد، اين گروه با فعاليت در حوزه هاي مذهبي و روشنفكري...ميپردازد،و.http://group313.blogfa.com

هاشمي رفسنجاني و فتنه انگيزي

۲۱۶ بازديد
آيت الله ممدوحي

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اميدواريم آقاي هاشمي با سخنان خود باعث ايجاد فتنه جديدي در كشور نشوند و بدانند كه مردم در مقابل فتنه‌گري‌ها خواهند ايستاد.

آيت الله حسن ممدوحي عضو مجلس خبرگان رهبري، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري تسنيم، در واكنش به انتقاد آيت الله هاشمي از شوراي نگهبان به‌بهانه حمايت از حجت‌الاسلام سيدحسن خميني اظهار داشت: معتقدم آقاي هاشمي كه نسبت به وضعيت كشور آگاهي دارد و متوجه مسائل موجود در جامعه است بنابراين بايد با احتياط حرف بزند.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: اين نوع حرف زدن آقاي هاشمي نه به‌صلاح خود اوست و نه به‌صلاح كشور است و متأسفانه در شرايطي كه كشور نياز به آرامش دارد ما چنين سخناني را مي‌شنويم.

آيت الله ممدوحي با اشاره به اينكه حجت الاسلام سيدحسن خميني به‌دليل شركت نكردن در آزمون اجتهاد رد صلاحيت شده است، خاطرنشان كرد: اين كه فردي نوه حضرت امام(ره) باشد دليل بر آن نيست كه شبيه جدش باشد بلكه معيار و ملاك، نوع عملكرد و رفتار افراد است و  اميدواريم آقاي هاشمي با سخنان خود باعث ايجاد فتنه جديدي در كشور نشوند و بدانند كه مردم در مقابل فتنه‌گري‌ها خواهند ايستاد.

عضو مجلس خبرگان رهبري تأكيد كرد: شوراي نگهبان نهادي انقلابي و قانوني  است كه همواره بر اساس شرع و قانون قضاوت كرده و لازم است تمام افراد و مسئولين حرمت آن را حفظ كنند و به‌جاي تضعيف اين نهاد، به تقويت آن كمك كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.